Sıkça Sorulan Sorular
???? Çiçekçi Sıkça Sorulan Sorular (SSS) ????
1. Siparişimi nasıl oluşturabilirim?
Web sitemiz üzerinden, telefonla veya mağazamızı ziyaret ederek sipariş oluşturabilirsiniz.
2. Teslimat süresi ne kadar?
Standart teslimat süremiz, sipariş verildikten sonra aynı gün içinde veya belirtilen tarih ve saatte yapılır. Kahramanmaraş içi hızlı teslimat hizmetimiz mevcuttur.
3. Aynı gün teslimat yapıyor musunuz?
Evet, aynı gün teslimat hizmetimiz bulunmaktadır. Siparişinizi saat 17:00’ye kadar verirseniz aynı gün içinde teslimat yapılabilir.
4. Çiçekleriniz taze mi?
Evet, çiçeklerimiz günlük olarak tedarik edilir ve her zaman tazelik garantisi sunarız.
5. Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Teslimat tarihinden 1 gün öncesine kadar siparişinizde değişiklik yapabilirsiniz. Hazırlık aşamasına geçmiş siparişlerde değişiklik yapılamaz.
6. Ödeme yöntemleri nelerdir?
Kredi kartı, banka havalesi veya mağazamızda nakit ödeme yapabilirsiniz.
7. Siparişimde iade veya iptal yapabilir miyim?
Canlı çiçekler bozulabilir olduğu için yalnızca hasarlı veya hatalı ürün teslimatında iade veya değişim yapılabilir. İptal için sipariş hazırlanmadan önce bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
8. Çiçek teslimatında saat garantisi var mı?
Özel günler dışında belirttiğiniz saate en yakın zamanda teslimat yapmaya özen gösteriyoruz. Ancak yoğun dönemlerde saat garantisi veremeyebiliriz.
9. Çiçekler nasıl teslim ediliyor?
Çiçekleriniz özenle hazırlanıp, zarar görmeyecek şekilde paketlenir ve teslimat ekibimiz tarafından güvenli bir şekilde ulaştırılır.
10. Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz?
Şu an için yalnızca Kahramanmaraş Onikişubat ve Dulkadiroğlu ilçeleri içi teslimat hizmeti vermekteyiz.
???? Daha fazla sorunuz varsa, bize ulaşmaktan çekinmeyin!
Telefon: 0 (XXX) XXX XX XX
E-posta: info@floryacicek.com.tr
Her anınızı güzelleştirmek için buradayız! ????