İade Şartları
???? Çiçekçi İade Şartları ????
Müşteri memnuniyeti bizim için çok önemlidir. Siparişlerinizle ilgili herhangi bir sorun yaşamanız durumunda iade ve değişim süreçlerimizle ilgili şartlarımız aşağıda belirtilmiştir:
???? İade Şartlarımız
-
Çiçeklerde İade Koşulları:
- Canlı çiçekler doğası gereği bozulabilir ürünler olduğu için iade yalnızca ürünün hatalı veya hasarlı teslim edilmesi durumunda kabul edilmektedir.
- Ürünün teslim edildiği tarihten itibaren 24 saat içinde bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
-
Hasarlı veya Yanlış Ürün:
- Teslim edilen çiçeklerin hasarlı, solmuş ya da sipariş ettiğinizden farklı olması durumunda, hatayı belgeleyen fotoğrafları iletmeniz gereklidir.
- Hatalı teslim edilen ürünün yerine yenisi ücretsiz olarak gönderilecektir.
-
İptal ve Değişiklik:
- Siparişinizi teslim tarihinden en az 1 gün önce iptal etmek veya değiştirmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
- Teslimata hazırlanmış veya yola çıkmış siparişlerde iptal ve değişim yapılamaz.
-
Özel Siparişler:
- Özelleştirilmiş aranjmanlar, kişiye özel tasarımlar veya özel günler için hazırlanan ürünlerde iade kabul edilmemektedir (ancak ürün hatalıysa değişim yapılır).
???? Teslimat Sorunları
- Adreste bulunamama veya eksik adres nedeniyle teslim edilemeyen siparişlerde iade yapılamaz.
???? İletişim:
Her türlü iade ve değişim talebiniz için lütfen bizimle iletişime geçin:
???? Telefon: 0 (344)6060626
???? E-posta: info@floryacicek.com.tr
Müşteri memnuniyeti önceliğimizdir. Anlayışınız için teşekkür ederiz! ????