Kategoriler
Alışveriş Sepetiniz

İade Şartları

???? Çiçekçi İade Şartları ????

Müşteri memnuniyeti bizim için çok önemlidir. Siparişlerinizle ilgili herhangi bir sorun yaşamanız durumunda iade ve değişim süreçlerimizle ilgili şartlarımız aşağıda belirtilmiştir:


???? İade Şartlarımız

  1. Çiçeklerde İade Koşulları:

    • Canlı çiçekler doğası gereği bozulabilir ürünler olduğu için iade yalnızca ürünün hatalı veya hasarlı teslim edilmesi durumunda kabul edilmektedir.
    • Ürünün teslim edildiği tarihten itibaren 24 saat içinde bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
  2. Hasarlı veya Yanlış Ürün:

    • Teslim edilen çiçeklerin hasarlı, solmuş ya da sipariş ettiğinizden farklı olması durumunda, hatayı belgeleyen fotoğrafları iletmeniz gereklidir.
    • Hatalı teslim edilen ürünün yerine yenisi ücretsiz olarak gönderilecektir.
  3. İptal ve Değişiklik:

    • Siparişinizi teslim tarihinden en az 1 gün önce iptal etmek veya değiştirmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
    • Teslimata hazırlanmış veya yola çıkmış siparişlerde iptal ve değişim yapılamaz.
  4. Özel Siparişler:

    • Özelleştirilmiş aranjmanlar, kişiye özel tasarımlar veya özel günler için hazırlanan ürünlerde iade kabul edilmemektedir (ancak ürün hatalıysa değişim yapılır).

???? Teslimat Sorunları

  • Adreste bulunamama veya eksik adres nedeniyle teslim edilemeyen siparişlerde iade yapılamaz.

???? İletişim:

Her türlü iade ve değişim talebiniz için lütfen bizimle iletişime geçin:
???? Telefon: 0 (344)6060626
???? E-posta: info@floryacicek.com.tr


Müşteri memnuniyeti önceliğimizdir. Anlayışınız için teşekkür ederiz! ????